Házhoz mennek a kérdezőbiztosok

Pécsett is országos, kétévente ismétlődő felmérés kezdődött júliusban a víziközmű-szolgáltatással kapcsolatban. Az ügyfélszolgálati irodában és telefonon zajló felmérés mellett három hete kérdezőbiztosok is járják a várost és a környező településeket, hogy kikérjék a fogyasztók véleményét.

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal már évek óta vizsgálja a földgáz- és villamosenergia-felhasználók elégedettségét, 2018-tól pedig már a víz- és szennyvízszolgáltatásról is gyűjtik a lakossági tapasztalatokat. Az országos felmérést a hivatal koordinálja a helyi szolgáltatók közreműködésével és hozzá is futnak be az eredmények.

Decemberig társaságunk ügyfélszolgálati irodájában és telefonos ügyfélszolgálatunkon egy-egy naponta változó kérdés zárja az ügyintézést, így a fogyasztók azonnal értékelhetik az ügyfélszolgálati munkát a kihelyezett tableteken, illetve telefonjuk segítségével.
Emellett november közepéig kérdezőbiztosok is járják a háztartásokat, hogy felmérjék a vízszolgáltatás megítélését: a szolgáltatás minőségével, a leolvasással, számlázással, üzemzavarok elhárításával kapcsolatos fogyasztói véleményekre kíváncsiak.

Pécsen a Szocio-Gráf közvélemény-kutató cég munkatársai végzik az előírt felmérést (országosan egységes kérdőívvel), és gyűjtik be félezer pécsi és környékbeli felhasználó észrevételeit. A kérdezőbiztosok minden esetben megbízólevéllel és igazolvánnyal azonosítják magukat. Ezen felül adatkezelési nyilatkozatot is visznek magukkal, amelyben valamennyi elérési adat (Közszolgáltató, Hivatal, a Hivatal által megbízott Koordináló szervezet és a Kutató) szerepel, és amelyből minden esetben kap egy példányt a meginterjúvolt felhasználó.

Amennyiben Önt is megkeresik, kérjük, segítse a felmérést válaszaival! Köszönjük!

2018. oktĂłber 5.