Ünnepi vízkorlátozási moratórium

 

A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. a korábbi évek gyakorlatának megfelelően idén is önkéntes moratóriumot vállal az ünnepek idejére. A szolgáltató felfüggeszti az esedékes korlátozásokat - ezzel igyekszik megkönnyíteni ezt az időszakot a nehéz helyzetben lévő ügyfelei számára.

A jogszabályok alapján azoknál a lakossági felhasználóknál, akik többszöri felszólítás ellenére sem rendezik díjhátralékukat, korlátozhatják a vízszolgáltatást; a társaság szakemberei az idei évben mintegy 700 fogyasztási helyet kerestek fel ezzel a céllal. Négy hétig azonban felfüggesztik ezt a tevékenységet, hogy a nehéz helyzetbe került ügyfelek számára is zavartalanul telhessen a karácsony és a szilveszter.

Az önkéntes moratórium 2018. december 17-től 2018. január 18-ig tart.

A publikálás időpontja: 2018. december 10.

Decemberi nyitvatartási rend változások

 

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a decemberi munkanap áthelyezések miatt az alábbiak szerint változik ügyfélszolgálati irodánk és telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartása:

november 30., péntek

  • ügyfélszolgálati iroda: 8:00-15:00
  • telefonos ügyfélszolgálat: 7:00-16:30

december 1., szombat

  • ügyfélszolgálati iroda: 8:00-14:00
  • telefonos ügyfélszolgálat: 7:00-12:00

december 12., szerda

  • ügyfélszolgálati iroda: 8:00-12:00
  • telefonos ügyfélszolgálat: 7:00-12:00

december 14., péntek

  • ügyfélszolgálati iroda: 8:00-15:00
  • telefonos ügyfélszolgálat: zárva

december 15., szombat

  • ügyfélszolgálati iroda: 8:00-14:00
  • telefonos ügyfélszolgálat: zárva

2018. december 24. és 2019. január 1. között ügyfélszolgálati irodánk és telefonos ügyfélszolgálatunk egyaránt zárva tart.

E-ügyfélszolgálatunkon ez idő alatt is kényelmesen intézheti ügyeit, ha módosítaná adatait, vagy átlagfogyasztását; igazolást, vagy csekkpótlást igényelne; letöltené a személyes ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat

Társaságunk 24 órás műszaki hibabejelentő szolgálata nonstop, az ünnepek alatt is rendelkezésére áll a 72/421-799 vagy 72/421-700-as telefonszámon (1-es menüpont), illetve a 20/289-3555 mobilszámon.

A publikálás időpontja: 2018. november 26.

Felkészítette már mérőjét a fagyos napokra?

 

Idén év elején 30 vízmérőt követelt a hideg Pécsen, tavaly 360 tönkrement szerkezetet cseréltek ki a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. szakemberei. Akkor országszerte csaknem 10 ezer nem elég védett helyen lévő, vagy nem megfelelően szigetelt vízmérő fagyott el. A házi vízvezetékek, szerelvények fokozott veszélynek vannak kitéve télen, elfagyásuk jelentős költségeket és váratlan kellemetlenségeket okozhat: víz nélkül maradhatunk, vagy épp ellenkezőleg, köbméterszámra elfolyó vizet is eredményezhet.

DSC_3880.JPG

A vízmérők és az épületek házi vízhálózatának fagyvédelme a felhasználók kötelezettsége (mivel az ingatlanukon találhatóak, nem tudja más felkészíteni a szerelvényeket a téli időjárásra) és érdeke is. Elmulasztása súlyos költséggel járhat: egy rendkívüli vízmérőcserénél több mint 20 ezer forintos kiadással kell számolni (plusz az esetleges kötbérrel), de a többi javítás és az elfolyt víz ára is a figyelmetlen, pórul járt ingatlantulajdonost terheli. Egy fél centiméteres repedésen egyetlen nap alatt több havi vízfogyasztás mehet veszendőbe.

Annak érdekében, hogy elkerüljék a fagykárt, a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. felhívja a tulajdonosok figyelmét: tegyék meg a szükséges óvintézkedéseket. Ott, ahol korábban már előfordult fagyás, még több figyelemmel gondoskodjunk a mérők, csövek védelméről, szigeteléséről, hiszen a hideg legközelebb sem fogja kímélni a szerkezeteket. Rendszeresen ellenőrizzük az aknákat, kerti csapokat, főként a télen nem mindennapi rendszerességgel használt épületeknél, pincéknél és telkeken!

A fagy leginkább a vékony vaslappal fedett aknában lévő vízmérőket veszélyezteti, ezért ezek védelme különösen fontos. (Ha kemény a tél, a szabályos mélységbe telepített vízórák is elfagyhatnak, elég egy félrecsúszott aknafedlap.) Ugyancsak védjük, ha nem kellően meleg épületen belül, vagy a talajban egy méternél kisebb mélységben van a vízmérő: fedjük be nem nedvszívó anyaggal, hungarocell darabokkal, építési fóliával, vagy más hőszigetelő anyaggal. A hálózat víztelenítése után szigeteljük a mérőt, mert marad benne víz.
Szigeteljük, vagy ha nem tudjuk, akkor időben víztelenítsük a fagynak kitett vezetékszakaszokat, tűzfalban vagy falon kívül futó csöveket. Extrém hidegben még akár fűtésre is szükség lehet annak érdekében, hogy a vezetékekben lévő víz ne fagyjon be.

Ha megtörtént a baj, elfagyott a mérő, hívjuk a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. diszpécserszolgálatát a 72/421-799-es telefonszámon vagy a 80/811-111-es zöldszámon, ahol a szakemberek tájékoztatást adnak a teendőkről. A kisebb jégdugók körültekintően eljárva, lassan, fokozatos melegítéssel házilag is orvosolhatóak (hősugárzóval, hőlégfúvóval, komolyabb hajszárítóval, vagy meleg vízzel), de semmiképpen ne próbálkozzunk nyílt lánggal, mert a hirtelen felolvadó víz szétvetheti a mérőt, műanyagcsövet.

Ha szilánkosra tört a mérő üvege, deformálódott a számlálója, esetleg folyik belőle a víz, az jelzi, hogy a szerkezet tönkrement, cserélni kell. 

 Részletes tájékoztatónk hasznos tanácsokat tartalmaz az óvintézkedésekről.

A publikálás időpontja: 2018. november 23.

Házhoz mennek a kérdezőbiztosok

 

Pécsett is országos, kétévente ismétlődő felmérés kezdődött júliusban a víziközmű-szolgáltatással kapcsolatban. Az ügyfélszolgálati irodában és telefonon zajló felmérés mellett három hete kérdezőbiztosok is járják a várost és a környező településeket, hogy kikérjék a fogyasztók véleményét.

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal már évek óta vizsgálja a földgáz- és villamosenergia-felhasználók elégedettségét, 2018-tól pedig már a víz- és szennyvízszolgáltatásról is gyűjtik a lakossági tapasztalatokat. Az országos felmérést a hivatal koordinálja a helyi szolgáltatók közreműködésével és hozzá is futnak be az eredmények.

Decemberig társaságunk ügyfélszolgálati irodájában és telefonos ügyfélszolgálatunkon egy-egy naponta változó kérdés zárja az ügyintézést, így a fogyasztók azonnal értékelhetik az ügyfélszolgálati munkát a kihelyezett tableteken, illetve telefonjuk segítségével.
Emellett november közepéig kérdezőbiztosok is járják a háztartásokat, hogy felmérjék a vízszolgáltatás megítélését: a szolgáltatás minőségével, a leolvasással, számlázással, üzemzavarok elhárításával kapcsolatos fogyasztói véleményekre kíváncsiak.

Pécsen a Szocio-Gráf közvélemény-kutató cég munkatársai végzik az előírt felmérést (országosan egységes kérdőívvel), és gyűjtik be félezer pécsi és környékbeli felhasználó észrevételeit. A kérdezőbiztosok minden esetben megbízólevéllel és igazolvánnyal azonosítják magukat. Ezen felül adatkezelési nyilatkozatot is visznek magukkal, amelyben valamennyi elérési adat (Közszolgáltató, Hivatal, a Hivatal által megbízott Koordináló szervezet és a Kutató) szerepel, és amelyből minden esetben kap egy példányt a meginterjúvolt felhasználó.

Amennyiben Önt is megkeresik, kérjük, segítse a felmérést válaszaival! Köszönjük!

A publikálás időpontja: 2018. oktĂłber 5.

Mikor érdemes felkeresni a Tettye Forrásház ügyfélszolgálati irodáját?

 

Az egyik legdrágább értékünk az idő. Miért fordítanánk sorban állásra, amikor sokkal hasznosabban is eltölthetjük?

Általános tapasztalat, hogy ősszel megnövekszik a forgalom az ügyfélszolgálatokon. Bár telefonon és e-mailen kényelmesen, otthonról is intézhetőek a víz- és csatornaszolgáltatással kapcsolatos ügyek, akadnak olyan esetek, amelyek személyes jelenlétet kívánnak.
Célunk, hogy gyors ügyintézést biztosítsunk valamennyi ügyfelünk számára (a legtöbben átlagosan negyedóra alatt végére járnak ügyeiknek Búza téri irodánkban); esetenként azonban előfordulhat, hogy valaki hosszabb várakozási idő után kerül kollégánkhoz. 

Figyelmébe ajánljuk ügyfélszolgálati irodánk aktuális forgalmának összesítését, amely jól mutatja a népszerűbb időszakokat.
Javasoljuk, hogy amennyiben teheti, a kevésbé terhelt időszakokban látogasson el hozzánk, vagy tervezze meg előre látogatását! Weboldalunkon, a tettyeforrashaz.hu/uszi címen foglalja le előre az ügyintézés időpontját, így gyorsan, az Ön számára leginkább alkalmas időpontban intézheti ügyeit!

uszi_varakozasi_idosavok_jo_20180919_1320x590px1.jpg  

A publikálás időpontja: 2018. szeptember 19.


Adatok - Fogyasztóvédelmi törv.



Forgalmirend-változás a Fülemüle utcában

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy társaságunk Pécsett a Fülemüle utcában aknafedlap felújítási munkálatokat végez december 14-17. között, amely elkerülhetetlenül szükségessé teszi a forgalom átmeneti, teljes szélességű korlátozását.

Bővebben

Tűzcsap hozammérés Pécsett a Belvárosban december 6-án

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy Pécsen a József u. 12., valamint a József u. 24. előtt tervezett oltóvíz hozammérések miatt, 2018. december 6-án, csütörtökön 10.00-14.00 óra között vízzavarosodás és nyomásesés fordulhat elő az Aradi vértanúk útja - Kálvária utca - Majorossy Imre utca - Bástya utca - Mária utca - Széchenyi tér - Apáca utca - Szent István tér - Esze tamás utca, valamint a Klimó György utca.

Bővebben

Csőtörés a Szabadság utcában

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy meghibásodott egy 100 mm átmérőjű fővezeték a Szabadság utca - Kálvin utca sarkán, ennek következtében a Szabadság utca keleti oldalán a Kaffka Margit utca - Indóház tér közti szakaszon szünetel a vízszolgáltatás.

Bővebben

Csőtörés okoz átmeneti vízhiányt Szabolcsfaluban - Frissítve

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a Szabolcsi út 40. szám előtt meghibásodott vezeték okoz átmeneti vízhiányt és nyomásesést Szabolcsfalu északi részén.

Bővebben

Csőtörés okozott vízhiányt a Havihegyen

Meghibásodott egy 150 mm átmérőjű fővezeték kedd hajnalban a Havi-hegyi út 57. szám előtt. Ennek következtében átmenetileg szünetel a vízellátás a Havi-hegyi út 57-78. között, a Székely, Kun, Besenyő utcákban, valamint a Wass Albert úton.

A javítási munkálatok helyszínén útszűkületre lehet számítani.

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |  IMPRESSZUM  |  ADATVÉDELEM  |  JOGI NYILATKOZAT