Munkánk során arra törekszünk, hogy elvárásaiknak megfelelve, minél magasabb színvonalú szolgáltatásokkal lássuk el ügyfeleinket. Azonban minden nagy szervezet működése során előfordulhatnak olyan esetek, amelyekkel kapcsolatban a fogyasztók megalapozott panasszal élhetnek.
Ha megítélése szerint a Tettye Forrásház Zrt. nem orvosolta kielégítően panaszát, az alábbi fogyasztóvédelmi és érdekképviseleti szervektől kérheti az ügy rendezését.
Fogyasztóvédelmi szervezetek és érdekképviseletek elérhetősége
Baranya Megyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési,
Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály
7630 Pécs, Hengermalom u. 2.
Telefon: 72/795-398,
E-mail: fogyasztovedelem@baranya.gov.hu
Baranya Megyei Fogyasztóvédelmi Egyesület
7621 Pécs, Apáca u. 15.
Telefon, fax: 72/211-399
Email: bafepecs@gmail.com
Lakásszövetkezetek és Társasházak Baranya Megyei Szövetsége
7623 Pécs, Rákóczi út 24-26.
Telefon: 72/326-828
Baranyai Megyei Békéltető Testület
7625 Pécs, Dr. Majorossy Imre utca 36.
Telefonszám: 72/507-154 Fax: 72/507-152
E-mail: info@baranyabekeltetes.hu
Honlap: www.baranyabekeltetes.hu
Kérelem békéltető testületi eljárás lefolytatására
Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal
1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52.
Levelezési cím: 1388 Budapest, Pf.: 89
Telefon: 1/459-7740
Fax: 1/459-7766
E-mail cím: fogyasztovedelem@mekh.hu