Közérdekű közlemények, hírekHírforrásMunkálatok térképenJó tudniSajtószobaPályázatokLakossági ügyfeleknekKözületi ügyfeleknek

Elégedettség felmérés indul

 

Pécsett is országos, kétévente ismétlődő felmérés kezdődik július 1-jétől a víziközmű-szolgáltatással kapcsolatban. A földgáz- és villamosenergia-felhasználók elégedettségét már évek óta vizsgálja a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, amely 2018 júliusától a víz- és szennyvízszolgáltatásról is gyűjteni fogja a lakosok tapasztalatait.

A helyi szolgáltatók közreműködésével a hivatal koordinálja a felmérést és hozzá is futnak be az eredmények, több ezer felhasználó véleményét elemzik majd. A véleményeket egységes kérdésekkel és módszerrel, két fő területre összpontosítva gyűjtik: általánosan a szolgáltatás minősége, a leolvasással, számlázással, üzemzavarok elhárításával kapcsolatos fogyasztói vélemények, másrészt az ügyfélszolgálati munka, a megkeresések kezelése áll a középpontban.
Az év végéig a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. ügyfélszolgálati irodájában és telefonos ügyfélszolgálatán egy-egy naponta változó kérdés zárja az ügyintézést, amelyet így a fogyasztók azonnal értékelhetnek; ha pedig valaki hozzájárulását adja, később telefonon részletesebben is kikérik, rögzítik tapasztalatait a közvélemény-kutatók. A folyamatos visszajelzés mellett ősszel kérdőívekkel keresik meg a háztartásokat, hogy felmérjék a vízszolgáltatás megítélését.

Társaságunk eddig is gyűjtötte a friss véleményeket az ügyintézésről; Búza téri ügyfélszolgálati irodánkban tavaly több mint 4000, 2018 első felében 2250 felhasználó minősítette munkánkat: legelégedettebbek az ügyintézők kommunikációjával, kedvességével voltak fogyasztóink.

Köszönjük, hogy megosztja velünk véleményét, észrevételeit. Szeretnénk az Ön tapasztalatait is figyelembe venni, ezzel további ügyintézéseit kényelmesebbé, jobbá tenni. Véleménye fontos számunkra és elősegíti azt, hogy az Ön igényei szerint is működhessünk!

A publikálás időpontja: 2018. jĂşnius 28.


Adatok - Fogyasztóvédelmi törv.



Folyamatosan áll helyre a szolgáltatás a Mecsekoldalban (frissítve!)

frissítve (13:31): Szakembereink kizárták a sérült vezetékszakaszt, megkezdték a cserét. A szolgáltatás folyamatosan áll helyre, kb. egy-másfél óra múlva mindenhol  lesz víz. 

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy meghibásodott egy kiemelt fővezeték Pécsen, az Angster József utca és a Csillagvirág utca sarkán.

Bővebben

Megújult Üzletszabályzatunk

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy módosult társaságunk Üzletszabályzata, amelyet a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal KSFO_2018/666-4 számú határozatával jóváhagyott.

Bővebben

23-án takarítottak, 26-án pihentek a pécsiek

A vízfogyasztás terén folytatódott a megszokott trend - karácsonykor és újév idején gyakran kevesebb ivóvíz fogy, mint máskor. Az év végét tekintve Pécsen és a környező településeken december 23-án használták el a legtöbb vizet (több mint 25 ezer köbmétert), míg karácsony másnapja bizonyult a pécsiek egyik legkevésbé aktív napjának: december 26-án csaknem éves negatív rekordot döntve mindössze 18 ezer köbméternyi ivóvíz fogyott a tározókból.

Bővebben

Vízhiány Kővágószőlős és Kővágótöttös területén

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy újabb meghibásodás történt az (ünnepek alatt javított) Kővágószőlős-Tótvár közti fővezetéken. A sérült vezetékszakasz cseréje miatt a mai napon (január 2-án) 16.00 órától várhatóan 22.00 óráig vízhiány lesz Kővágószőlős nagy részén és Kővágótöttös teljes területén. 

Bővebben

A Pécsi Vízműves követelések kapcsán

A napokban kiküldött, régi Pécsi Vízműves követelések kapcsán egy a sajtóban megjelent ügyfélbeszámoló szerint a felhasználót a behajtó cég azzal próbálta fizetésre bírni, hogy jelezte, elzárják a vizet otthonában, ha nem fizet.

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |  IMPRESSZUM  |  ADATVÉDELEM  |  JOGI NYILATKOZAT