Közérdekű közlemények, hírekHírforrásMunkálatok térképenJó tudniSajtószobaKözbeszerzésPályázatokLakossági ügyfeleknekKözületi ügyfeleknek

Ügyintézés: lehet gyorsan, egyszerűen

 

Mikor érdemes felkeresni az ügyfélszolgálati irodát?

Bár a legtöbb ügyet telefonon és online is el lehet intézni, sokan mégis a személyes ügyintézést részesítik előnyben. Az elmúlt hetekben a kiküldött fizetési felszólítások és az átlagmódosítások miatt megnőtt a megkeresések száma, az átlagosnál többen keresték fel a Tettye Forrásház Zrt. Búza téri ügyfélszolgálati irodáját. Társaságunk célja, hogy gyors ügyintézést biztosítson valamennyi ügyfele számára, azonban előfordul, hogy a megszokottnál hosszabb idő után kerülnek a fogyasztók ügyintézőinkhez. Az esetenkénti hosszabb várakozás miatt elnézésüket kérjük!

Szeretnénk ügyfeleinket segíteni abban, hogy tervezhető legyen a személyes jelenlétet kívánó ügyek intézése, ezért figyelmükbe ajánljuk az alábbi összesítést ügyfélszolgálati irodánk első félévi forgalmáról!

ugyfelforgalom1.JPG

Az év első felében csaknem 18.200 ügyfél fordult meg ügyfélszolgálati irodánkban. Hét kollégánk naponta átlagosan 140 ügyfelet fogad és szolgál ki (júliusban 190-et), az átlagos várakozási idő 16 perc. 

Napszakok tekintetében a déli órák a leglátogatottabbak, a 12-15 óra közti időszakban kevesebben érkeznek, így ekkor rövidebb lehet a várakozási idő. Hétfő és kedd a legnépszerűbb, szerdánként és péntekenként kevesebben vannak, ezeken a napokon és a csütörtöki kora délutáni órákban várhatóan gyorsabban kerülnek ügyintézőhöz a fogyasztók. Javasoljuk, hogy amennyiben módjában áll, a kevésbé terhelt időszakokban látogasson el ügyfélszolgálati irodánkba, vagy foglalja le előre ügyintézése időpontját!

Ügyintézés előre egyeztetett időpontban...
Időpontfoglalás személyes ügyintézéshez űrlapunkkal megtervezheti látogatását: jegyezze elő az Önnek legalkalmasabb időpontot, így Búza téri irodánkban - az ügyfélhívón az Egyéb/Ügyintézés egyéb időpontban gomb megnyomásával - röviddel érkezése után sorra kerül.

... és néhány kattintással, kényelmesen, otthonról
E-ügyfélszolgálatunkon kérheti adatai, átlagfogyasztása módosítását; bejelentheti mérőállását; csekkpótlást és igazolást igényelhet; jelezheti vízmérője meghibásodását; megrendelheti vízmérője cseréjét, szakszerűségi vizsgálatát, vagy a folyékony hulladék elszállítását; letöltheti az ügyintézéshez szükséges leggyakoribb nyomtatványokat.

A publikálás időpontja: 2011. augusztus 15.


Adatok - Fogyasztóvédelmi törv.



Csőtörés a Várkonyi Nándor utcában

Csőtörés történt Pécsett, a Várkonyi utcában hétfőn késő délután, emiatt a Nagy Imre út 78-102., valamint a Várkonyi u. 3-5. szám alatti ingatlanokban átmenetileg szünetel a vízszolgáltatás. 

Bővebben

Csőtörés Kertvárosban

Csőtörés történt csütörtökön az esti órákban Pécsett, a Viktória utca 7-es számnál. 

Bővebben

Lezárás a Jókai utca alsó szakaszán

Hibaelhárítási munkát végez a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. Pécsen a Móricz Zsigmond térnél, ahol hajnalban eltört egy nagy átmérőjű fővezeték.

Bővebben

Szalánta területén vízhiány várható

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy Szalántán a vízhálózatot érintő tervezett karbantartási munkák miatt 2017. április 18-án, kedden 8:00-15 óra között vízhiány fordulhat elő a település teljes területén.

Bővebben

Olcsóbb lehet a kerti locsolás, április 15-ig lehet kérni az időszakos kedvezményt

A kertművelés velejárója a locsolás. Öntözni sokféleképpen lehet (például kannával, slaggal, összegyűjtött esővízzel, vagy akár a szolgáltatótól rendelt szállított vízzel), de egy biztos: csak takarékosan érdemes. Kevés kerttulajdonos kíséri figyelemmel, mennyi vizet használ a locsolás időszakában, pedig a kertöntözés kiadását egyszerűen csökkenthetjük.

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |  IMPRESSZUM  |  ADATVÉDELEM  |  JOGI NYILATKOZAT