Közérdekű közlemények, hírekHírforrásMunkálatok térképenJó tudniSajtószobaPályázatokLakossági ügyfeleknekKözületi ügyfeleknek

Ügyintézés: lehet gyorsan, egyszerűen

 

Mikor érdemes felkeresni az ügyfélszolgálati irodát?

Bár a legtöbb ügyet telefonon és online is el lehet intézni, sokan mégis a személyes ügyintézést részesítik előnyben. Az elmúlt hetekben a kiküldött fizetési felszólítások és az átlagmódosítások miatt megnőtt a megkeresések száma, az átlagosnál többen keresték fel a Tettye Forrásház Zrt. Búza téri ügyfélszolgálati irodáját. Társaságunk célja, hogy gyors ügyintézést biztosítson valamennyi ügyfele számára, azonban előfordul, hogy a megszokottnál hosszabb idő után kerülnek a fogyasztók ügyintézőinkhez. Az esetenkénti hosszabb várakozás miatt elnézésüket kérjük!

Szeretnénk ügyfeleinket segíteni abban, hogy tervezhető legyen a személyes jelenlétet kívánó ügyek intézése, ezért figyelmükbe ajánljuk az alábbi összesítést ügyfélszolgálati irodánk első félévi forgalmáról!

ugyfelforgalom1.JPG

Az év első felében csaknem 18.200 ügyfél fordult meg ügyfélszolgálati irodánkban. Hét kollégánk naponta átlagosan 140 ügyfelet fogad és szolgál ki (júliusban 190-et), az átlagos várakozási idő 16 perc. 

Napszakok tekintetében a déli órák a leglátogatottabbak, a 12-15 óra közti időszakban kevesebben érkeznek, így ekkor rövidebb lehet a várakozási idő. Hétfő és kedd a legnépszerűbb, szerdánként és péntekenként kevesebben vannak, ezeken a napokon és a csütörtöki kora délutáni órákban várhatóan gyorsabban kerülnek ügyintézőhöz a fogyasztók. Javasoljuk, hogy amennyiben módjában áll, a kevésbé terhelt időszakokban látogasson el ügyfélszolgálati irodánkba, vagy foglalja le előre ügyintézése időpontját!

Ügyintézés előre egyeztetett időpontban...
Időpontfoglalás személyes ügyintézéshez űrlapunkkal megtervezheti látogatását: jegyezze elő az Önnek legalkalmasabb időpontot, így Búza téri irodánkban - az ügyfélhívón az Egyéb/Ügyintézés egyéb időpontban gomb megnyomásával - röviddel érkezése után sorra kerül.

... és néhány kattintással, kényelmesen, otthonról
E-ügyfélszolgálatunkon kérheti adatai, átlagfogyasztása módosítását; bejelentheti mérőállását; csekkpótlást és igazolást igényelhet; jelezheti vízmérője meghibásodását; megrendelheti vízmérője cseréjét, szakszerűségi vizsgálatát, vagy a folyékony hulladék elszállítását; letöltheti az ügyintézéshez szükséges leggyakoribb nyomtatványokat.

A publikálás időpontja: 2011. augusztus 15.



Pótoljuk az elmaradt leolvasásokat és mérőcseréket

Júniustól újraindult a leolvasás, október végéig minden olyan ingatlant felkeresnek szakembereink, ahol a járvány miatt március és június közt elmaradt az éves mérőállás-rögzítés.

Bővebben

Kedden vízzavarosodás várható a Belvárosban

Tájékoztatjuk tisztelet ügyfeleinket, hogy a Goldmark Károly utca 1., a Perczel Miklós utca 18. és a Munkácsy Mihály utca 4. szám előtti tűzcsapokon tervezett oltóvíz hozammérések miatt 2020. július 28-án és 29-én vízzavarosodás és nyomásesés fordulhat elő az Esze Tamás utca - Janus Pannonius utca - Mária utca - Bástya utca - Ágoston tér - Alsóhavi utca - Lánc utca - Rákóczi út - Kórház tér - Klimó György utca által határolt területen.

Bővebben

Helyükön a permetkapuk

A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. hétfőn a Belvárosban, Uránvárosban és Kertvárosban is beüzemelte a köztéri párakapukat, amelyek a kánikulai napokon biztos pontként, a vízhálózatra telepítve nyújtanak felüdülést az arra járóknak.

Bővebben

Alkalmi szökőkút a Szilva utca sarkán

Méretes, öt-hat méter magas vízoszlop tört fel 11 óra után Pécsen a Szilva utca sarkán, ahol egy autó letarolt egy tűzcsapot.

Bővebben

Változások az online számla adatszolgáltatás kapcsán

2020. július 1-től adatot kell szolgáltatni az adóhatóság felé minden belföldi adóalany felé kiállított számláról.

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |   IMPRESSZUM  |   KÖZÉRDEKŰ ADATOK  |   ADATVÉDELEM  |   JOGI NYILATKOZAT