Közérdekű közlemények, hírekHírforrásMunkálatok térképenJó tudniSajtószobaPályázatokLakossági ügyfeleknekKözületi ügyfeleknek

Ügyintézés: lehet gyorsan, egyszerűen

 

Mikor érdemes felkeresni az ügyfélszolgálati irodát?

Bár a legtöbb ügyet telefonon és online is el lehet intézni, sokan mégis a személyes ügyintézést részesítik előnyben. Az elmúlt hetekben a kiküldött fizetési felszólítások és az átlagmódosítások miatt megnőtt a megkeresések száma, az átlagosnál többen keresték fel a Tettye Forrásház Zrt. Búza téri ügyfélszolgálati irodáját. Társaságunk célja, hogy gyors ügyintézést biztosítson valamennyi ügyfele számára, azonban előfordul, hogy a megszokottnál hosszabb idő után kerülnek a fogyasztók ügyintézőinkhez. Az esetenkénti hosszabb várakozás miatt elnézésüket kérjük!

Szeretnénk ügyfeleinket segíteni abban, hogy tervezhető legyen a személyes jelenlétet kívánó ügyek intézése, ezért figyelmükbe ajánljuk az alábbi összesítést ügyfélszolgálati irodánk első félévi forgalmáról!

ugyfelforgalom1.JPG

Az év első felében csaknem 18.200 ügyfél fordult meg ügyfélszolgálati irodánkban. Hét kollégánk naponta átlagosan 140 ügyfelet fogad és szolgál ki (júliusban 190-et), az átlagos várakozási idő 16 perc. 

Napszakok tekintetében a déli órák a leglátogatottabbak, a 12-15 óra közti időszakban kevesebben érkeznek, így ekkor rövidebb lehet a várakozási idő. Hétfő és kedd a legnépszerűbb, szerdánként és péntekenként kevesebben vannak, ezeken a napokon és a csütörtöki kora délutáni órákban várhatóan gyorsabban kerülnek ügyintézőhöz a fogyasztók. Javasoljuk, hogy amennyiben módjában áll, a kevésbé terhelt időszakokban látogasson el ügyfélszolgálati irodánkba, vagy foglalja le előre ügyintézése időpontját!

Ügyintézés előre egyeztetett időpontban...
Időpontfoglalás személyes ügyintézéshez űrlapunkkal megtervezheti látogatását: jegyezze elő az Önnek legalkalmasabb időpontot, így Búza téri irodánkban - az ügyfélhívón az Egyéb/Ügyintézés egyéb időpontban gomb megnyomásával - röviddel érkezése után sorra kerül.

... és néhány kattintással, kényelmesen, otthonról
E-ügyfélszolgálatunkon kérheti adatai, átlagfogyasztása módosítását; bejelentheti mérőállását; csekkpótlást és igazolást igényelhet; jelezheti vízmérője meghibásodását; megrendelheti vízmérője cseréjét, szakszerűségi vizsgálatát, vagy a folyékony hulladék elszállítását; letöltheti az ügyintézéshez szükséges leggyakoribb nyomtatványokat.

A publikálás időpontja: 2011. augusztus 15.


Adatok - Fogyasztóvédelmi törv.



Átmeneti forgalomkorlátozás a Szőlész dűlőben

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy csővezeték meghibásodása miatt október 20-án a késő délutáni órákig a Szőlész dűlő a 35. házszámtól az utca végéig zsákuta lesz. Az ingatlanok gépjárműves megkezelítése a kora esti órákban ismételten biztosított lesz.

Bővebben

Forgalomkorlátozás a Sándor utcában november közepéig

A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. és a megbízott alvállalkozó szakemberei a Sándor utcában szennyvízvezetéket cserélnek, ezért október 24-től forgalomkorlátozásra lehet számítani az utcában.

Bővebben

Vízhálózat-bővítés miatt zsákutca lesz a Felsőmakár dűlő egy szakaszon

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy szakembereink a Felsőmakár dűlőben tűzcsapot telepítenek, valamint 36 méternyi vízvezetéket építenek ki: október végéig az utca egy szakaszon zsákutca lesz.

Bővebben

Ünnepi nyitvatartás

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy ünnep miatt az alábbi napokon a személyes és telefonos ügyfélszolgálatunkon az ügyfélfogadás szünetel:

  • 2017. október 23., hétfő és
  • 2017. november 1., szerda.

 

Bővebben

Forgalomkorlátozás a Szentágothai János sétánynál

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy csőtörés miatt október 16-án késő délutántól a Szentágothai János sétány-Papnövelde köz kereszteződésnél 30 méter hosszan félpályás útzár van érvényben.

 

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |  IMPRESSZUM  |  ADATVÉDELEM  |  JOGI NYILATKOZAT