Közérdekű közlemények, hírekHírforrásMunkálatok térképenJó tudniSajtószobaPályázatokLakossági ügyfeleknekKözületi ügyfeleknek

Ügyintézés: lehet gyorsan, egyszerűen

 

Mikor érdemes felkeresni az ügyfélszolgálati irodát?

Bár a legtöbb ügyet telefonon és online is el lehet intézni, sokan mégis a személyes ügyintézést részesítik előnyben. Az elmúlt hetekben a kiküldött fizetési felszólítások és az átlagmódosítások miatt megnőtt a megkeresések száma, az átlagosnál többen keresték fel a Tettye Forrásház Zrt. Búza téri ügyfélszolgálati irodáját. Társaságunk célja, hogy gyors ügyintézést biztosítson valamennyi ügyfele számára, azonban előfordul, hogy a megszokottnál hosszabb idő után kerülnek a fogyasztók ügyintézőinkhez. Az esetenkénti hosszabb várakozás miatt elnézésüket kérjük!

Szeretnénk ügyfeleinket segíteni abban, hogy tervezhető legyen a személyes jelenlétet kívánó ügyek intézése, ezért figyelmükbe ajánljuk az alábbi összesítést ügyfélszolgálati irodánk első félévi forgalmáról!

ugyfelforgalom1.JPG

Az év első felében csaknem 18.200 ügyfél fordult meg ügyfélszolgálati irodánkban. Hét kollégánk naponta átlagosan 140 ügyfelet fogad és szolgál ki (júliusban 190-et), az átlagos várakozási idő 16 perc. 

Napszakok tekintetében a déli órák a leglátogatottabbak, a 12-15 óra közti időszakban kevesebben érkeznek, így ekkor rövidebb lehet a várakozási idő. Hétfő és kedd a legnépszerűbb, szerdánként és péntekenként kevesebben vannak, ezeken a napokon és a csütörtöki kora délutáni órákban várhatóan gyorsabban kerülnek ügyintézőhöz a fogyasztók. Javasoljuk, hogy amennyiben módjában áll, a kevésbé terhelt időszakokban látogasson el ügyfélszolgálati irodánkba, vagy foglalja le előre ügyintézése időpontját!

Ügyintézés előre egyeztetett időpontban...
Időpontfoglalás személyes ügyintézéshez űrlapunkkal megtervezheti látogatását: jegyezze elő az Önnek legalkalmasabb időpontot, így Búza téri irodánkban - az ügyfélhívón az Egyéb/Ügyintézés egyéb időpontban gomb megnyomásával - röviddel érkezése után sorra kerül.

... és néhány kattintással, kényelmesen, otthonról
E-ügyfélszolgálatunkon kérheti adatai, átlagfogyasztása módosítását; bejelentheti mérőállását; csekkpótlást és igazolást igényelhet; jelezheti vízmérője meghibásodását; megrendelheti vízmérője cseréjét, szakszerűségi vizsgálatát, vagy a folyékony hulladék elszállítását; letöltheti az ügyintézéshez szükséges leggyakoribb nyomtatványokat.

A publikálás időpontja: 2011. augusztus 15.


Adatok - Fogyasztóvédelmi törv.



Víz világnapi családi hétvége a Pécsi Állatkertben

Március 22-én ünnepeljük a Víz világnapját, amely alkalomból idén harmadszor rendezzük meg közösen és Pécsi Állatkerttel a vizes családi hétvégét a Zoo-ban március 23-24-én.

Bővebben

Vízhiány Pécsbányán

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy 2019. március 19-én, kedden 8-15 óra között vízhiány lesz Pécsbánya teljes területén, valamint Alsógyükés egy részén egy Széchenyi-aknán tervezett csomóponti akna átépítés miatt.

Bővebben

…ééés forog! Videópályázat indul!

A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. és a Pécsi Tudományegyetem a Zöld Egyetem Program keretében videópályázatot hirdet a PTE hallgatói részére. A három legjobb alkotás pénzdíjazásban részesül. 

Bővebben

Szabadulj ki a Pollack Expon

A február 28-március 1. között megrendezendő Pollack Expon idén izgalmas, vízműves szabaduló szobával várjuk a látogatókat. 

Bővebben

Víz(mű)hiány: nagyvárosi élet szolgáltatás nélkül

A Tettye Forrásház Zrt. „Víz(mű)hiány: nagyvárosi élet szolgáltatás nélkül " címmel alkotói pályázatot hirdet, amelyre a szolgáltatási területünkön lévő általános iskolák osztályainak pályamunkáit várjuk. Mindazon tanulók munkájára számítunk, akik kedvet éreznek magukban, hogy kreatív módon társaikkal együtt dolgozva vagy egyénileg megelevenítsék a nagyvárosi élet látképét, kihívásait ivóvíz- és/vagy szennyvízszolgáltatás nélkül.

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |  IMPRESSZUM  |  ADATVÉDELEM  |  JOGI NYILATKOZAT