Közérdekű közlemények, hírekHírforrásMunkálatok térképenJó tudniSajtószobaKözbeszerzésPályázatokLakossági ügyfeleknekKözületi ügyfeleknek

Ügyintézés: lehet gyorsan, egyszerűen

 

Mikor érdemes felkeresni az ügyfélszolgálati irodát?

Bár a legtöbb ügyet telefonon és online is el lehet intézni, sokan mégis a személyes ügyintézést részesítik előnyben. Az elmúlt hetekben a kiküldött fizetési felszólítások és az átlagmódosítások miatt megnőtt a megkeresések száma, az átlagosnál többen keresték fel a Tettye Forrásház Zrt. Búza téri ügyfélszolgálati irodáját. Társaságunk célja, hogy gyors ügyintézést biztosítson valamennyi ügyfele számára, azonban előfordul, hogy a megszokottnál hosszabb idő után kerülnek a fogyasztók ügyintézőinkhez. Az esetenkénti hosszabb várakozás miatt elnézésüket kérjük!

Szeretnénk ügyfeleinket segíteni abban, hogy tervezhető legyen a személyes jelenlétet kívánó ügyek intézése, ezért figyelmükbe ajánljuk az alábbi összesítést ügyfélszolgálati irodánk első félévi forgalmáról!

ugyfelforgalom1.JPG

Az év első felében csaknem 18.200 ügyfél fordult meg ügyfélszolgálati irodánkban. Hét kollégánk naponta átlagosan 140 ügyfelet fogad és szolgál ki (júliusban 190-et), az átlagos várakozási idő 16 perc. 

Napszakok tekintetében a déli órák a leglátogatottabbak, a 12-15 óra közti időszakban kevesebben érkeznek, így ekkor rövidebb lehet a várakozási idő. Hétfő és kedd a legnépszerűbb, szerdánként és péntekenként kevesebben vannak, ezeken a napokon és a csütörtöki kora délutáni órákban várhatóan gyorsabban kerülnek ügyintézőhöz a fogyasztók. Javasoljuk, hogy amennyiben módjában áll, a kevésbé terhelt időszakokban látogasson el ügyfélszolgálati irodánkba, vagy foglalja le előre ügyintézése időpontját!

Ügyintézés előre egyeztetett időpontban...
Időpontfoglalás személyes ügyintézéshez űrlapunkkal megtervezheti látogatását: jegyezze elő az Önnek legalkalmasabb időpontot, így Búza téri irodánkban - az ügyfélhívón az Egyéb/Ügyintézés egyéb időpontban gomb megnyomásával - röviddel érkezése után sorra kerül.

... és néhány kattintással, kényelmesen, otthonról
E-ügyfélszolgálatunkon kérheti adatai, átlagfogyasztása módosítását; bejelentheti mérőállását; csekkpótlást és igazolást igényelhet; jelezheti vízmérője meghibásodását; megrendelheti vízmérője cseréjét, szakszerűségi vizsgálatát, vagy a folyékony hulladék elszállítását; letöltheti az ügyintézéshez szükséges leggyakoribb nyomtatványokat.

A publikálás időpontja: 2011. augusztus 15.


Adatok - Fogyasztóvédelmi törv.



„Hozd formába pénztárcádat a nyárra!

A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. egyik e-számla konszolidátora, a Díjnet nyereményjátékot hirdetett „Hozd formába pénztárcádat a nyárra!" néven, amelyet ajánlunk ügyfeleink figyelmébe is!

Bővebben

TETTYE FORRÁSHÁZ is részt vett a Városi Gyermeknapon

A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. is részt vett az elmúlt hétvégén rendezett Városi Gyermeknapon. Az interaktív oktatást célzó játékaink és céges autóink rendkívül nagy népszerűségnek örvendtek.

Bővebben

Aszfaltozási munkálat a Páfrány utcában

Megkezdődik a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. megbízásából végzett szennyvízvezeték-felújítást követő végleges útburkolat helyreállítás a Páfrány utca Szőnyi Ottó - Aranycsapat utcák közti részén.

Bővebben

Átmeneti vízzavarosság fordulhat elő Patacson

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy Pécsett a Pellérdi út 62. házszám előtti tűzcsapon tervezett oltóvíz hozammérés miatt 2017. május 16-án, kedden 12:00-16 óra között vízzavarosodás és nyomásesés fordulhat elő Patacson.

Bővebben

Víziközmű-felújítás a Hegyalja utcában

Folytatódik a szolgáltatás biztonságát veszélyeztető vízvezetékek tervezett korszerűsítése Pécsen. A TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. és a megbízott vállalkozó szakemberei a héten megkezdik a Hegyalja utcában a környéken élők hosszú távú érdekeit szolgáló munkát.

Bővebben

Teljes méret

Interaktív térképünkön a közterületen végzett munkálatokról tájékozódhat.
A térképet folyamatosan aktualizáljuk.

  

OLDALTÉRKÉP  |  IMPRESSZUM  |  ADATVÉDELEM  |  JOGI NYILATKOZAT