2021. november 30-tól változik a személyes ügyfélfogadás a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. Búza téri személyes ügyfélszolgálatán.
Az eddigi gyakorlatnak megfelelően valamennyi víz- és szennyvízszolgáltatással kapcsolatos ügy intézhető továbbra is telefonon vagy online. Ha a személyes ügyintézés mégis halaszthatatlan, arra kizárólag előre foglalt időpontban lesz lehetőség. Időpontot ide kattintva, vagy a 80/811-111, 72/421-700-as telefonszámokon foglalhatnak.
Ugyanakkor felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy előrefizetős kártyás vízmérők feltöltésére, valamint hiánytalanul kitöltött nyomtatványok, iratok leadására (felhasználó-változás, műszaki ügyintézés) a rendes nyitvatartási időben, előzetesen foglalt időpont nélkül is lehetőség van.
A nyomtatványokat, iratokat levélben (7602 Pécs, Pf. 33), vagy e-mailben (uszi@tettyeforrashaz.hu) is eljuttathatják hozzánk, a víz- és szennyvízszolgáltatással kapcsolatos ügyek intézése telefonon, elektronikusan az alábbi csatornákon biztosított:
- ügyfélszolgálat: 80/811-111, 72/421-700 (hétfő, kedd, szerda, péntek: 8.00-14.00, csütörtök: 8.00-20.00)
- műszaki hibabejelentés: 72/421-799 (0-24 óráig)
- online ügyfélszolgálat: tettyeforrashaz.hu/uszi
Köszönjük ügyfeleink megértését és együttműködését!