A Tettye Forrásház Zrt. ügyfélfogadási rendje, az ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége
Ügyfélszolgálat elérhetősége, megközelíthetősége, nyitvatartás
Ügyfélkapcsolati osztályvezető: Steiner Balázs. Elérhetőség: 72/421-700; Fax szám: 72/421-701; info@tettyeforrashaz.hu
Fogyasztóvédelmi referens: Steiner Balázs. Elérhetőség: 72/421-700; tettye_fogyved@tettyeforrashaz.hu
Az ügyfélszolgálaton telefonon és elektronikusan elintézhető ügyek fajtái
1. Elektronikusan, a Tettye Forrásház Zrt. e-ügyfélszolgálatáról elintézhető ügyek:
- e-számla regisztráció
- adatváltozás bejelentése, mérőállás bejelentése, átlagmódosítás kérése
- csekk és igazolás kérése
- mellékvízmérő csere, szakszerűségi vizsgálat, szennyvíz szippantás megrendelése
- hibabejelentés
- időpontfoglalás személyes ügyintézéshez
- egyenleg lekérdezés, elszámoláskérés
- adatváltozás, mérőállás bejelentése, átlagmódosítás kérése
- számlareklamáció
- számlamásolat, csekk, igazolás kérése
- felhatalmazás megadása csoportos beszedési megbízásra
- mellékvízmérő-csere, szakszerűségi vizsgálat, szippantás, vízszállítás, diagnosztikai vizsgálat megrendelése
- bekötési vízmérő cseréhez időpont egyeztetés
- ellenőrzéskérés
- hibabejelentés (csőtörés, mérő elfagyás)
- mérő pontossági vizsgálatának kérése
- vízellátás ideiglenes szüneteltetése, mérő kiszerelése
- tűzcsap mérés
- közműnyilatkozat kérés (e-mailen)
2. Telefonon (72/421-700, 80/811-111) és/vagy e-mailben (uszi@tettyeforrashaz.hu) elintézhető ügyek:
3. A fentieken felül kizárólag személyesen, a Tettye Forrásház Zrt. ügyfélszolgálati irodájában (Pécs, Búza tér 8/B.) elintézhető ügyek:
- felhasználó változás
- részletfizetési megállapodás megkötése
- kártyás vízmérő feltöltése
- pénztári be- és kifizetés
- azonnali igazoláskérés (tartozásmentesség/tartozás)
- befizetett postai csekk bemutatása
- víz-és/vagy szennyvízbekötés megrendelés
- mellékvízmérő nyilvántartásba vétel, új szerződés kötés