Tovább a tartalomhoz

Keresés

Gyémántokat gyűjtött Budzilla

Városmarketing Gyémánt Díjjal ismerték el a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. két friss projektjét: a tudatos csatornahasználatra buzdító Ne etesd a Csatornaszörnyet! kisfilm és kampány, valamint a pécsi szennyvíztisztító telepen kialakított Bokortól a latrináig és a csatornáig interaktív szennyvizes bemutatóterem érdemelte ki az elismerő védjegyet.

A Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által odaítélt rangos szakmai elismeréseket szeptember 14-én vettük át Budapesten, a Marketing Summit Hungary rendezvényen.

A városszerte ismert Csatornaszörny figurájához illeszkedő kampányban a Ne etesd a Csatornaszörnyet! animációs kisfilmmel, a hozzá kapcsolódó tájékoztató füzettel, valamint az iskolákat célzó Csak a 3P-t húzd le! vécématricákkal hívjuk fel a lakosság figyelmét a nem megfelelő csatornahasználat következményeire, erősítve ezzel a helyes csatornaetikett minél szélesebb körben való elterjedését. A pécsi szennyvíztelepen nyár elején megnyílt bemutatótermünkben pedig Budzillával, századeleji Zsolnay-fajansszal, a római kori társadalmi budik történetével, Csorba Győző-vécéversekkel, aknafedlap kiállítással várjuk a látogatókat, akik egyebek mellett a szennyvízszolgáltatás történetéről szerezhetnek szerteágazó ismereteket.

Az értékelés szerint társaságunk a marketingkommunikációs megoldások és tartalom kategóriában végzett kimagasló, Gyémánt Díjra érdemes tevékenységet 2023-ban, a kampány és a bemutatóterem tekintetében egyaránt.

A két díj hozzájárult, hogy idén is Pécs hozta el a legaktívabb és példamutatóbb nevezőjének járó „Városmarketing nagykövete” különdíjat. A szakmai versenyre 40 városból összesen 183 nevezés érkezett, a pályázatokat egy 50 fős független szakmai zsűri bírálta el.

2023.09.22.