Tovább a tartalomhoz

Keresés

Tettyés a legjobb vizes ügyfeles

Pécsi siker született az országos ügyfélszolgálati versenyen, a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. csapata nyerte a víziközmű-szolgáltatók szakmai megmérettetését. 19 társaság csapata vetélkedett a legjobb ügyfeles címért a XVIII. Országos Ügyfélszolgálati Versenyen október 8-án és 9-én Kecskeméten.

A víziközmű cégek ügyfélszolgálatain dolgozó munkatársak elméleti tudásukat, jogszabályi és műszaki ismereteiket szakmai teszten bizonyították, emellett azt is bemutatták, hogyan hasznosítják felkészültségüket, tapasztalataikat a gyakorlatban. A legizgalmasabb személyes ügyfélkezelési kihívásban például színész által játszott panaszos ügyfél problémáját, ügyét oldották meg a résztvevők.

Az ágazat kiemelt, nagy érdeklődéssel kísért szakmai versenyén a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. csapata (Szabó-Nagy Bernadett, Fülöpp Anikó, Lőrincz-Ruppert Viktória) teljesített a legjobban. 
Társaságunk nemcsak az összesítésben végzett az élen, Szabó-Nagy Bernadett kollégánk szituációs ügyfélkezelésével, frappáns kommunikációjával a szakmai zsűri különdíját is elnyerte, így idén ő lett a legjobb vizes ügyfeles.

A Magyar Víziközmű Szövetség és az idei házigazda Bácsvíz Zrt. közös szervezésében megvalósuló megmérettetés második helyét a Duna Menti Regionális Vízmű Zrt. szerezte meg, a harmadik helyen az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. végzett.

Az ügyfélszolgálaton dolgozó szakemberek felkészültségének összemérése mellett az esemény célja a tudásmegosztás, a tapasztalatcsere, a legjobb ügyfélkezelési gyakorlatok bemutatása a vizes ágazatban.

Gratulálunk munkatársainknak!

2024.10.10.