Tettyés a legjobb vizes ügyfeles
A víziközmű cégek ügyfélszolgálatain dolgozó munkatársak elméleti tudásukat, jogszabályi és műszaki ismereteiket szakmai teszten bizonyították, emellett azt is bemutatták, hogyan hasznosítják felkészültségüket, tapasztalataikat a gyakorlatban. A legizgalmasabb személyes ügyfélkezelési kihívásban például színész által játszott panaszos ügyfél problémáját, ügyét oldották meg a résztvevők.
Az ágazat kiemelt, nagy érdeklődéssel kísért szakmai versenyén a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. csapata (Szabó-Nagy Bernadett, Fülöpp Anikó, Lőrincz-Ruppert Viktória) teljesített a legjobban.
Társaságunk nemcsak az összesítésben végzett az élen, Szabó-Nagy Bernadett kollégánk szituációs ügyfélkezelésével, frappáns kommunikációjával a szakmai zsűri különdíját is elnyerte, így idén ő lett a legjobb vizes ügyfeles.
A Magyar Víziközmű Szövetség és az idei házigazda Bácsvíz Zrt. közös szervezésében megvalósuló megmérettetés második helyét a Duna Menti Regionális Vízmű Zrt. szerezte meg, a harmadik helyen az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. végzett.
Az ügyfélszolgálaton dolgozó szakemberek felkészültségének összemérése mellett az esemény célja a tudásmegosztás, a tapasztalatcsere, a legjobb ügyfélkezelési gyakorlatok bemutatása a vizes ágazatban.
Gratulálunk munkatársainknak!