A vízfogyasztók véleményét kérdezik, eddig 14 ezren minősítették a Tettyét
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal 2018 óta gyűjti a lakossági tapasztalatokat a víz- és szennyvízszolgáltatásról. A helyi szolgáltatók közreműködésével a hivatal koordinálja az országos felmérést és hozzá is futnak be az eredmények.
Ügyfélszolgálati irodánkban és telefonos ügyfélszolgálatunkon egy-egy naponta változó kérdés zárja az ügyintézést, így a fogyasztók azonnal értékelhetik az ügyfélszolgálati munkát a kihelyezett tableteken, illetve telefonjuk segítségével. Idén eddig csaknem 14 ezer felhasználó minősítette cégünket közvetlenül ügyintézés után: a legelégedettebbek az ügyintézők segítőkészségével és szakértelmével voltak a Tettye felhasználói.
Emellett október végéig kérdezőbiztosok keresnek fel ötszáz pécsi és környékbeli háztartást, hogy (országosan egységes, előírt kérdőívvel) felmérjék a vízszolgáltatás megítélését: a szolgáltatás minőségével, a leolvasással, számlázással, üzemzavarok elhárításával kapcsolatos fogyasztói véleményekre kíváncsiak.
A kérdezőbiztosok védőmaszkot viselnek, minden esetben megbízólevéllel és igazolvánnyal azonosítják magukat, és adatkezelési nyilatkozatot adnak át a meginterjúvolt felhasználónak.
Mennyit érne meg Önnek egy liter tiszta ivóvíz?
A legutóbbi, 2018-as komplex kutatás során begyűjtött és összesített felhasználói vélemények alapján a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. a víziközmű-szolgáltatók közt átlagon felül teljesített például a tervezett vízhiányokról, vagy a vízmérők állagmegóvásáról való tájékoztatás területén, de a vízmérő leolvasókkal is kiemelten elégedettek voltak az ügyfelek.
Érdekesség, hogy még mindig a személyes ügyintézési csatorna a legkedveltebb, illetve a pécsi lakosok a kutatás eredménye szerint egy liter egészséges ivóvízért átlagosan 97 forintot fizetnének, vagyis egy köbméter víz 97 ezer forintot érne meg nekik. Pécsen az ivóvíz köbméterének díja 2013 óta 432 forint - azaz egy liter biztonságos ivóvíz valójában kevesebbe kerül, mint 50 fillér. :)