Tovább a tartalomhoz

Keresés

Mekh felhasználói elégedettség felmérés

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal 2018 óta a víz- és szennyvízszolgáltatásról is gyűjti a lakossági tapasztalatokat. A helyi szolgáltatók közreműködésével a hivatal koordinálja a kétévente ismétlődő országos Felhasználói Elégedettségi Felmérést (FEF) és hozzá is futnak be az eredmények.
A felmérés több csatornán, többféle formában történik a hivatal által kiadott szabályzat és kérdések alapján.

Az ügyfélszolgálati irodában, telefonon és e-mailen zajló vizsgálat részeként Ön is elmondhatja véleményét!

Ügyintézés után közvetlenül – azonnali felmérés

Társaságunk ügyfélszolgálati irodájában, telefonos ügyfélszolgálatán és az e-mailes kapcsolatfelvétel alkalmával egy-egy naponta véletlenszerűen változó kérdés zárja az ügyintézést, így azonnal értékelheti munkánkat a kihelyezett tableteken, telefonja segítségével, vagy e-mailben.
A 2022. évi felmérés során eddig 14 ezer felhasználónk járult hozzá véleményével a szolgáltatások minőségének javításához. (A visszajelzések alapján társaságunk több intézkedést bevezetett az ügyfélszolgálaton, amely érzékelhető eredményt hozott például az ügyintézési idő csökkenésében.)

Kiegészítő felmérés

A felhasználói megkeresésekhez közeli időpontban megvalósuló telefonos véleménygyűjtés témája a panaszkezelés, ügyfélszolgálati ügyintézés. Amennyiben ügyintézéskor társaságunk ügyfélszolgálati irodájában vagy telefonos ügyfélszolgálatán hozzájárulását adja, később telefonon részletesebben is rögzítik a konkrét ügyintézéssel kapcsolatos tapasztalatait a közvélemény-kutatók.
A kiegészítő felmérést az Energiahivatal által megbízott cég végzi.

Alapfelmérés (szeptember-október)

Az alapfelmérés keretében pályázaton kiválasztott, független közvéleménykutató-cég végez személyes megkérdezésen alapuló adatfelvételt.
A kérdezőbiztosok ősszel ötszáz pécsi és környékbeli háztartást keresnek fel országosan egységes, előírt kérdőívvel, hogy felmérjék a minden felhasználót érintő tevékenységeket: a szolgáltatás és ivóvíz minőségével, a leolvasással, számlázással, üzemzavarok elhárításával, tájékoztatással kapcsolatos fogyasztói véleményekre kíváncsiak.

A kérdezőbiztosok minden esetben megbízólevéllel és igazolvánnyal azonosítják magukat, és adatkezelési nyilatkozatot adnak át a meginterjúvolt felhasználónak. A felmérés ellenőrzése érdekében az Energiahivatal által megbízott cég véletlenszerűen telefonon keresheti a kutatásban résztvevő ügyfeleinket.

Köszönjük, hogy megosztja velünk véleményét, észrevételeit! Véleménye fontos számunkra és elősegíti azt, hogy az Ön igényei szerint is működhessünk!

A felmérések eredményéből: mennyit érne meg Önnek egy liter tiszta ivóvíz?

A 2018-as komplex kutatás során begyűjtött és összesített felhasználói vélemények alapján a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. a víziközmű-szolgáltatók közt átlagon felül teljesített például a tervezett vízhiányokról, vagy a vízmérők állagmegóvásáról való tájékoztatás területén, de a leolvasókkal is kiemelten elégedettek voltak az ügyfelek.
Érdekesség: a pécsi lakosok a kutatás eredménye szerint egy liter egészséges ivóvízért átlagosan 97 forintot fizetnének, vagyis egy köbméter víz 97.000 forintot érne meg nekik. Pécsen az ivóvíz köbméterének díja 2013 óta 432 forint – azaz egy liter biztonságos ivóvíz valójában kevesebbe kerül, mint 50 fillér.