Ügyfélkapcsolat, Üzletszabályzat, panaszkezelés
Ügyfélszolgálat elérhetőségei, ügyfélfogadási rend, ügyintézés
Ügyfélszolgálati iroda
Cím: 7626 Pécs, Búza tér 8/B
Postacím: 7602 Pécs, Pf. 33
E-mail: uszi@tettyeforrashaz.hu
Nyitva tartás, pénztári órák: hétfő-kedd-szerda: 8.00-14.00, csütörtök: 8.00-20.00, péntek: 8.00-14.00
Telefonos ügyfélszolgálat
Telefon: +36 72 421 700, +36 80 811 111, +36 30 347 9082
Nyitva tartás: hétfő-kedd-szerda: 8.00-14.00, csütörtök: 8.00-20.00, péntek: 8.00-14.00
Ügyfélkapcsolati osztályvezető, fogyasztóvédelmi referens: Steiner Balázs
Telefon: +36 72 421 700 | E-mail: info@tettyeforrashaz.hu, tettye_fogyved@tettyeforrashaz.hu
Számlatartozással kapcsolatos ügyek:
E-mail: hatralek@tettyeforrashaz.hu
E-ügyfélszolgálaton keresztül intézhető ügyek:
- fogyasztói adatokban történt változás bejelentése
- havi átlagfogyasztás módosítása
- vízmérő állás bejelentése
- készpénzátutalási megbízás (csekk) kérése
- igazolás kérése
- e-számla regisztráció
- mellékvízmérő csere megrendelése
- szakszerűségi vizsgálat megrendelése
- szennyvíz szippantás megrendelése
- hibabejelentés
- időpontfoglalás személyes ügyintézéshez
Telefonon vagy e-mailen keresztül intézhető ügyek:
- számlaegyenleg lekérdezése
- számlareklamáció
- fogyasztói adatokban történt változás bejelentése
- havi átlagfogyasztás módosítása
- vízmérő állás bejelentése
- számlamásolat kérése
- készpénzátutalási megbízás (csekk) kérése
- igazolás kérése
- felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére
- mellékvízmérő csere megrendelése
- szakszerűségi vizsgálat megrendelése
- szennyvíz szippantás megrendelése
- ivóvízszállítás megrendelése
- diagnosztikai vizsgálat megrendelése
- időpontegyeztetés bekötési vízmérő cseréhez
- hibabejelentés, csőtörés bejelentése
- vízmérő pontossági vizsgálat kérése
- vízellátás ideiglenes szüneteltetésének kérése
- bekötési mérő kiszerelésének kérése
- közműnyilatkozat kérése (e-mailben)
- tűzcsap oltóvízhozam mérés megrendelése
Kizárólag személyesen, az ügyfélszolgálati irodában intézhető ügyek:
- előre fizető (kártyás) mellékmérő egyenlegének feltöltése
- pénztári befizetés
Üzletszabályzat
Panaszkezelés
Felhasználói panasz: a felhasználó által a víziközmű-szolgáltatással kapcsolatban írásban, személyesen szóban vagy az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvényben meghatározott elektronikus formában előterjesztett beadvány, megkeresés, amely egyéni jog- vagy érdeksérelem megszüntetésére irányul.
A felhasználók panaszaikat közvetlenül a víziközmű-szolgáltató ügyfélszolgálatához intézhetik szóban vagy írásban (személyesen, telefonon, levélben, e-mailben).
A szóbeli panaszt a szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról panaszfelvételi jegyzőkönyvet vesz fel, amelyet dokumentumkezelő rendszerében rögzít, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja a felhasználónak, telefonon közölt szóbeli panasz esetén a felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.
Az írásbeli panaszt a szolgáltató a beérkezését követően 15 napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a szolgáltató indokolni köteles. A víziközmű-szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni. A panasz elutasítása esetén a szolgáltató köteles a felhasználót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
A víziközmű-szolgáltató indokolt esetben legfeljebb 15 nappal meghosszabbíthatja az ügyintézési határidőt, amelyről a panasztevőt írásban értesíti.
Amennyiben a felhasználó panasza nem jogos, a víziközmű-szolgáltató a felhasználót írásban, indoklással ellátva értesíti. Jogos panasz esetén a víziközmű-szolgáltató haladéktalanul intézkedik a téves ügyfélszolgálati eljárás javítása érdekében, ezzel egyidejűleg a panasz bejelentőjét legfeljebb 15 napon belül írásban tájékoztatja a kivizsgálás eredményéről, valamint a jogos észrevételekhez kapcsolódó intézkedésekről.
Jogos panaszhoz kapcsolódó kárigény esetén, a panaszkivizsgáló szervezeti egység megvizsgálja a bejelentett kár jogosságát, mértékét és megállapítja a felhasználó jogos kárigényét.
Nem tekinthető felhasználói panasznak: tájékoztatást kérő megkeresés; hibabejelentés; más felhasználó szabálytalan vízvételezésére, vagy csatornamű használatára vonatkozó bejelentés; a felhasználóval szembeni jogos követeléseknek, elengedésének, részletfizetésének engedélyezése, valamint tartozás törlesztési ütemének (futam idő) módosítása.
Ha a felhasználó megítélése szerint reklamációját a víziközmű-szolgáltató nem rendezte kielégítően, a felhasználó panaszával a szolgáltató felügyeleti szerveihez fordulhat.
Archívum